Odyseja Galaktyczna 2.0 

Znajdujecie się na pokładzie promu galaktycznego, lecącego z misją transportu życia z wymarłej Ziemi do nowego świata nadającego się do zamieszkania. Coś jednak poszło niezgodnie z planem i nastąpiło awaryjne wybudzenie Was ze stanu hibernacji. Stwierdziwszy częściową amnezję, komputer pokładowy informuje Was o awarii zasilania i niebezpieczeństwie całkowitej zagłady, w razie gdyby nie udało się Wam opanować sytuacji. Czy dacie radę ocalić prom i znajdujące się na pokładzie ziemskie życie oraz bezpiecznie dotrzeć do celu misji?

(*) – zmodernizowana i ulepszona wersja pokoju Galaktyczna Odyseja z naszej poprzedniej lokalizacji.

2 – 4 osoby

poziom trudności:

Niezalecany dla osób z epilepsją

60 minut

Możliwość gry w językach:

Kryjówka Wiedźmy 

Ty i twoi przyjaciele udaliście się na wędrówkę po lesie. Niestety, ciepły, letni dzień nagle przeistoczył się w burzliwy zmrok. Delikatny wiatr zamienił się w porywisty wicher, promienie słońca w ogromne krople lodowatego deszczu, a bezchmurne niebo pokryło się błyskawicami. Znaleźliście się w potrzasku, bez możliwości powrotu do domu.

Niespodziewanie natknęliście się na leśną chatkę. Pomarszczona właścicielka zaprosiła uprzejmie do środka. Zmarznięci i przemoczeni do szpiku kości, od razu przyjmujecie propozycję napicia się gorącej herbaty.

I to był błąd. Ogarnęło was uczucie nieprawdopodobnego zmęczenia. Zamykacie oczy. Wasz sen trwa kilka godzin…

2 – 4 osoby

poziom trudności:

Niezalecany dla osób z epilepsją

Niezalecany dla osób z arachnofobią

75 minut

W pokoju panuje półmrok

Możliwość gry w językach:

Alicja w Krainie Czarów

Gdy Alicja, sobie tylko znanymi sposobami, przemykała po cichu ze swojego pokoju na poddaszu do Krainy Czarów, ogarniała ją radość na myśl o przygodach i magicznych przyjaciołach, których tam spotka. Nie wiedziała jednak, że nowy, tajemniczy świat jest miejscem, w którym czeka na nią nie tylko zabawa, ale i nieprzyjemne niespodzianki. Na Alicję czyha okrutny wróg, pragnący uwięzić ją w Krainie Czarów i uniemożliwić powrót do domu. Już niebawem urzeczywistni swój nikczemny plan. Czy dacie radę wytropić i pokonać tajemniczego przeciwnika nim zegar odmierzy godzinę?

2 – 5 osób

poziom trudności:

Przyjazny dzieciom

60 minut

Możliwość gry w językach:

Zombie Apokalipsa

Doktor Tomasz Rosenberg, wybitny naukowiec, nigdy nie przypuszczał, że jego badania nad lekarstwem na raka mogą zostać wykorzystane przez tajne służby do produkcji broni biologicznej. A na pewno już nie przyszło mu do głowy, że broń taka może sprowadzić na świat zagładę w postaci wybuchu epidemii zamieniającej ludzi w zombie. Czując odpowiedzialność za losy świata, doktor Rosenberg postanowił odnaleźć szczepionkę na wirusa wywołującego zarazę. Czy uda Wam się dokończyć jego dzieło – odnaleźć formułę zbawiennego leku i uratować tym samym siebie i resztę pozostałych przy życiu ludzi?

2 – 5 osób

poziom trudności:

Niezalecany dla osób z epilepsją

Niezalecany dla kobiet w ciąży

60 minut

Możliwość gry w językach: